Tema: Re: 3 stiklu paketas vs 2 stiklu???
Autorius: RoLBaC
Data: 2014-01-22 16:48:24
i 70 mm ikisi 36 mm paketa 4/12/4/12/4...tikrai neblogiau jei su 2
selektyvais minksta danga. siekiant didesnes naudos perimetru dar galima
panaudoti termo remeli ir uzkisti parolono ar besipleciancia juosta remo
perimetru. tik nepamirsk kad ir stiklajuostes reiks uzsisakyti, kad supjautu
kokioje gamykloje, kas dirba su tuo profiliu.
chronas seniau dirbo su schuco profiliu.