Tema: Re: CodeC'as uždustų ...
Autorius: Laimis
Data: 2014-01-20 17:14:33
bzik rašė:
> Drėgmės matuoklis nėra profesionalus, bet jo reikšmėmis neturiu
> priežasčių abejot. Jei ir yra kelių % paklaida, nuo to organizmo
> pojūčiai nepasikeičia :)

Pasakysiu taip: suprantama, kad neturi priežasčių abejoti savo
pojūčiais, tačiau eilinio RH'metro rodmenimis turėtum abejoti net ir
visu 50-100%.

> 40% yra žemutinė komforto riba ir savaitgalį jau pasijautė nosies
> gleivinės džiūvimas. Po savaitės tokių orų sausumas pasijus ir odai.

Gali būti, kad tau ji ir žemutinė, tačiau odos ji toli gražu dar
nesausina (apskritai, tai retai kada ji žiemą daugiau 40% patraukia).
Esu skaitęs, kad žmogus nejaučia RH skirtumo tarp ~30% ir ~60%: jaučia
tik ribines RH (jau kai pradeda darytis tikrai sausa (akys, oda,
kosulys; kažkas ~25% ir žemiau) ir tikrai drėgna (kažkas virš ~60%); o
diapazone: nu velnias žino: normalu.

> Namas išsausėja kaskart rimčiau pašalus ir atsistato pavasariop.

Logiška. Bet didelis klausimas iki kiek. Iki 40%? Labai abejoju tavo RH
metru. Ir tu suabejok. :-)