Tema: Re: LESTO el. įvadas nenaudojamame objekte
Autorius: Arvis
Data: 2014-01-17 20:34:51
"monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> parašė naujienų pranešime:lbbmhc$9aj$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> turiu sodą Vilniuj Bajoruose. Yra atvesta elektra, bet aš jos nenaudoju.

Aš savo sode moku kas mėnesį už 5 kWh. Ir viskas ok. Jiems ten programiškai rodo periodinius mokėjimus. Gali ir po 1 kWh.

> LESTO atsiuntė raštą, kad nutrauks sutartį iš išsimontuos apsakaitos
> prietaisus, o po to galima bus pasijungti iš naujo.
>
> Kaži pajungimas iš naujo tai vėl visos procedūros su tech sąlygomis ir VEĮ?
> Ar kokia nors yzipyzi operacija.

Pusę metų turėsi galimybę "atstatyti abonentą" be jokių papildomų pribambasų. Po šio termino - viskas, tampi nauju vartotojumi.

Dar gali kuriam laikui "sustabdyti" mokėjimus. Tą gali atlikti LESTO arba per "Mano elektra"