Tema: Re: laidai..
Autorius: Levas
Data: 2014-01-14 09:26:27
niekas dabar apie stori nesnekejo, nes dar ir fyderiu visokiu
prisigalvosit. O ir pirstas- pirstui nelygu. Normalus kabelio storis
apie 1cm.
Mano pagrindine ideja, kad raides nieko nereiskia, jei kabelis bus
fufelnas. Kinai spausdinti raideles ant laido jau senai moka.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt