Tema: Re: laidai..
Autorius: Sail
Data: 2014-01-13 11:18:54
Pries daug metu pasidariau lygiai taip, kaip svk rase, tarp kitko labai
tiksliai. Nu ir liuks iki siol.

Tik rozete tik veliau ant stulpo is vidaus uzsikabinau, nes kaip paaiskejo
visuomenine pievele pries savo nama priziureti yra teisinga. Ir elektrine
zoliapjove dabar puikiausiai tarnauja ir ten.

O praejimo daviklius ismeciau lauk - nepasiteisino mano atveju.