Tema: Re: megrame medis langai
Autorius: Forpus
Data: 2014-01-10 14:27:37
Aciu. Turesiu mintyje kad galutinis atsiskaitymas tik po normalaus pastatymo
:) Nemanau kad tokia megrame negali keleto tukstanciu uzmesti nuo savu
pinigu, jei jau taip verkia montuotojai

As panasiai su kamino apskardinimu issiduriau. Padare stoga ir truko skardos
kaminui. Ji turejo atvaziuoti po keliu dienu. Labai verke statybininkai,
sumokek, sumokek. Tai su mokejau ir jau menuo laukiu kada man pabaigs kamina
:)

"Audrius"  wrote in message news:lamnut$phl$1@trimpas.omnitel.net...

Bet iš esmės kokybė patiko, o ypač dabar dar kai dabar numetė 30% kainos ir
priartėjo prie kitų gamintojų kainų.

Na mokėjimas oficialiai buvo paskirstytas į tris dali, pirma dalis kad
prasidėtu gamyba, antra dalis kai gaminiai pagaminti (tau praneša telefonu,
bet tu nežinai ar tikrai taip), o trečia dalis kažkiek dienų po pastatymo.
Mergina telefonu minėjo kad jiems reikia atsiskaityti su montuotojais, o aš
įsipareigojęs per kelias dienas po sumontavimo sumokėti. Taigi aš, kaip
sąžiningas užsakovas savo pareigas įvykdžiau, o mergina pažadėjo trūkumus
kuo skubiau pašalinti. Tad ....... aš ..... na ............. likau idijoto
vietoj. Paskui ir sukasi mintys kai anuos išdurti ............. Taip ir
gimsta „nesąžiningi“ užsakovai