Tema: Re: megrame medis langai
Autorius: Audrius
Data: 2014-01-09 19:46:54
Na mokėjimas oficialiai buvo paskirstytas į tris dali, pirma dalis kad prasidėtu gamyba, antra dalis kai gaminiai pagaminti (tau praneša telefonu, bet tu nežinai ar tikrai taip), o trečia dalis kažkiek dienų po pastatymo. Mergina telefonu minėjo kad jiems reikia atsiskaityti su montuotojais, o aš įsipareigojęs per kelias dienas po sumontavimo sumokėti. Taigi aš, kaip sąžiningas užsakovas savo pareigas įvykdžiau, o mergina pažadėjo trūkumus kuo skubiau pašalinti. Tad ....... aš ..... na .............. likau idijoto vietoj. Paskui ir sukasi mintys kai anuos išdurti ............. Taip ir gimsta „nesąžiningi“ užsakovai