Tema: Re: Kaip parenkamas termostatinis maisytuvas?
Autorius: monaxas
Data: 2014-01-09 21:13:14
100 proc pritariu.
Pas mane vonios kambary Oras, pirties dušinėj HG.

Viskas taip kaip Jonas rašo: komforto reguliuojant temperatūrą pas Oras
daugiau.

HG kai pasuki temperatūrą, tai pasimajačina šaltas/karštas kol nepagauna.
Aišku ant 30 cm Raindance galvos tas mažai jaučiasi, bet ant mažutės dušo
galvos pasijaučia (pas mane jos dvi).

Kitą kart imčiau Oras, bet boboms kotais tas raindance labai patink. Man HG
dušas irgipatink, bet daugiau dėl to kad galima masažines sroves (trys
myžtukai) pasileist.