Tema: Re: Kaip parenkamas termostatinis maisytuvas?
Autorius: Sail
Data: 2014-01-09 11:25:07
Su Oras toks fokusas yra. Jei atsuki nelabai daug, pradzioj bega saltas (cia
ok), o kai atbega karstas iki maistytuvo, tai uzspaudzia srove visai. Pagal
tai ir zinau, kad karstas jau atbego :-)

Pasakiau tai Oro atstovui prie progos - sake negali but. Atvaziavo,
paziurejo - faktas, taip ir yra. Sako nematem dar tokio varianto.
Pakeite termostata, bet niekas nepakito.

Kadangi mant tai gyvent netrukdo, tai taip ir liko. Na ir atsarginis
termostatas liko.