Tema: Re: Chrustikai rastuose
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-01-09 11:35:37
na cia mano zioplumas. maniau kad jei moku as - tai daiktas mano. pasirodo
viskas kas igyta santuokoje - dalinama per puse, nesvarbu kas mokejo ar pan
:) Tai norejo ir mano bokalu kolekcijos puse, ir masinos, ir fotoaparato :)
Apie viesuma, zibala ir pan. Buvom sutare su ja, kad neviesinsim skyrybu
priezasciu, nes tipo jai geda ir pan. Bet tada prasidejo bandymai grizti,
provokacijos, sedejimai uz duru, lipimai balkonais ir pan. Vat nuo tada ir
paviesinau visa ta suda :) O kadangi po pauzes vel pradejo pisti smegenis,
tai vel viskas sukilo :)