Tema: Re: Chrustikai rastuose
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-01-09 00:44:25
šiaip tai bei reikalo tu šitaip manau. naudos iš to žodžiavimosi jokios,
tik papildomi lašai žibalo į ugnį....

Apskritai, mano kuklia nuomone reikia pasistengt būt virš viso to brudo
ir leist kvailiui būt kvailiu, o pačiam koncentruotis į savo tikslus.
Nebent esi toks pats ar nori tokiu tapt. Nes nu kažkaip nesitiki, kad
šitiek laiko visa ta nesąmonė vykta vieno žmogaus pastangomis. Ar ji ten
tave nori ant kokios gausiai didelės baPkių sumos padulkint, kad niekaip
nurimt negali? :)