Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-06 08:50:16
2014-01-04 19:22, Zaba rašė:
> Tai gegnemis tiesiog buvo pavadintos perdangos sijos ir tiek.
> Vat geriau atsakykite i klausima. Zodziu Paroc ir Rockwool
> dokumentacijose yra duota, kad palepes perdanga ar mansardos stoga ir
> sienas siltinant galima garo izoliacija deti ne iskart uz apdailos, o uz
> pirmo vatos sluoksnio, bet jo storis turi buti bent 2 kartus plonesnis
> nei sekantis. Ka tas duoda? Vieni apdailininkai sake jei taip padaryta,
> tai nesubadoma garo izoliacija ir ne taip greit pelesis puola. Kokios
> mintys butu?

STR'e nurodyta, kad garo izoliacija gali deti pirmame trecdalyje tiktai
tam, kad isvengti kondensato.

Pas mane i lubu karkasa sudeta 10cm vatos, tuomet virs perdangos garo
izoliacija ir toje namio dalyje po ploksciu stogu nuo 20cm polistirolo.
Kitoje dalyje, kur palepe, 15cm polistirolo ir 20cm aukscio gegnes
uzpildytos vata. Padariau ir dabar labai turiu abejoniu ar lubose, po
10cm vata, neatsiras pelesis.