Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Zaba
Data: 2014-01-04 19:22:02
Tai gegnemis tiesiog buvo pavadintos perdangos sijos ir tiek.
Vat geriau atsakykite i klausima. Zodziu Paroc ir Rockwool dokumentacijose
yra duota, kad palepes perdanga ar mansardos stoga ir sienas siltinant
galima garo izoliacija deti ne iskart uz apdailos, o uz pirmo vatos
sluoksnio, bet jo storis turi buti bent 2 kartus plonesnis nei sekantis. Ka
tas duoda? Vieni apdailininkai sake jei taip padaryta, tai nesubadoma garo
izoliacija ir ne taip greit pelesis puola. Kokios mintys butu?