Tema: Re: Liebher saldytuvo kompresorius issijungia su smugiu
Autorius: mindis
Data: 2013-12-31 21:31:28
nezinau, tau gal boba juos nuperka, tu tik babkes paruosi, bet mane
asmeniskai uzpisa narsyt, po pardes lakstyt, kol issirenki ko reikia, po to
lauk kada atves , buk namuose, sena ismontuok (jei integruotas), nauja
integruok ir tt ir tt.
O tu sakai paprasciau kas 3m pakeist:)
Jei dar prie to pridesi skalbianke, orkaite, indu plovykla, telika ir tt,
tai daugiau nieko ir neveiksi kaip tik su jom visom pisies .
ir kas blogiausia technika linkusi gest tuo momentu kai jos labiausiai
reikia.
"Darius-B"  wrote in message news:l9sjm7$thd$1@trimpas.omnitel.net...

Galvoju gal paprasciau, pigiau kas kokius 3m saldytuva pakeisti ir naudotis
naujomis technologijomis, negu guodziant save dziaugtis 5m senuku.
Man cia panasu:
- kai sugenda BMW - no jo, cia nieko baisaus, cia situ metu tas modelis turi
ta liga.
-kai sugenda koks nors reno - taigi cia paskutinis sudas, ko tu nori, kad
jis negestu.

"Terpentinas"  wrote in message news:l9sig0$sn0$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mano Liebherį rankenos lankstai nulūžo, užsakiau naujus ir palyginau,
pasirodo pas ankstesnius toje vietoje kur sukasi varžtas buvo paliktas 0,5mm
iškilimas kuris sukant varžtą deformuodavosi ir atsirasdavo mikro įtrūkimas.
Pakeitus detales problema išnyko.