Tema: Re: Liebher saldytuvo kompresorius issijungia su smugiu
Autorius: finito
Data: 2013-12-30 10:50:15
nu tep, visi kiti ten pat irgi. Va mano integruojamo AEG po "ilgo" tarnavimo
(2.5 metu, kai tik ka pasibaiges garantinis) is duru lanksto vidaus islindo
spyruokle taip, kad ble nei uzdarysi nei atidarysi saldytuvo duru. Pykau ant
su*ktos italu kokybes, bet nusiemus saldytuvo fasadine plokste, ant lanksto
uzmaciau Hettich pavadinima su kodu, o internete panarsius pagal koda radau,
kad visi einami saldytuvu brendai sita lanksta naudoja :)