Tema: Re: Mitsubishi inverteriniai kondicionieriai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 12:53:14
Tas tai savaime suprantama ir be jokiu instrukciju.
Taciau ora sildymui kondicionierius vistiek ima is virsaus (kuris ten ir
taip siltas), o saltesnis oras zemiau, niekas jo i viršu nepakelia
pasildymui. Todel ir silta daugiausia ten, kur tiesiogiai pucia
kondicionierius, o kur neuzpucia ten nelabai ir vyksta konvekcija. Is
praktikos pastebejau mazdaug taip : jeigu kambaryje kur yra kondicionierius
jį įjungus temperatura pakyla 2-3 laipsniais, tai koridoriuj (esant
atidarytoms kambario durims ) temperatura pakyla vos 0,5 laipsnio.