Tema: Re: Mitsubishi inverteriniai kondicionieriai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 08:59:52
Gal kažkiek ir pašildytų. Bet praktiškai yra taip, kad naudojant
kondicionierių šildymui, jo skleidžiama šiluma sunkokai sklaidosi ir
daugiausia jos būna "kabancios" palubėje. Taip yra todėl, kad šildymui
naudojamas prietaisas kabo palubėje. Toks būtų mano praktinis pastebėjimas
kartas nuo karto įsijungiant kondicionierių šildymui.