Tema: Re: Q: kamino valymas
Autorius: lpk
Data: 2013-12-18 16:26:26
Kai katilas staigiai šyla, įdėklas kaista, suodžiai nuo jo atšoka. Kai
gerokai privėrus sklendes įdėklas šala, irgi girdėti byrančių suodžių
čežėjimas.

Man 9 m ilgio, 130 mm skersmens, 5 cm vata šiltinto kamino valymo metu 2
kart per sezoną surenkama maždaug po pora litrų suodžių. T.y. būtų
galima valyti žymiai rečiau.