Tema: Re: Q: kamino valymas
Autorius: P.D.
Data: 2013-12-18 16:04:27
Keista,visi valo. O jūs kaip ir aš - ne. 11 metų, viskas nukrenta. Kamino
skersmuo 20 cm, 11 m, apšiltintas 2 cm vatos. KKK - savadarbė dakono kopija,
malkoms 0.125m3 tūris. Temperatūra 70 laipsnių. Naudojamas antras siurblys,
kuris nedideliu srautu varo ratuką per 18kW boilerį - gaunasi kažkas
panašaus Į landomatą.
KKK vidus kas dvi-tris savaites pavalomas, nebūna dervos, tik juodi miltai.
Jei etsiranda dervos, reiškia buvo dusinamas su žema temperatūra, ar jau
labai malkos drėgnos. Gerai būtų, užkurti, užkaitinti iki 70 ir tik tada
atidaryti cirkuliaciją. Dėja, laiko gaila - apačioje metu smulkias malkas,
tiesiog skiedras, kad ant smugio pakaistų.

Neseniai sumastyta versija, kodėl kai kas sudegina mano katilo analogus.
Kūrena su pjuvenomis, aklinai užtrombuoja malkų talpą, priekinė sienelė iš
vidaus nešyla, nesiventiliuoja, atsiranda kondensatas ir suėda metalą. O gal
klystu...

Gerų švenčių.

P.D.

P.S. Apie žvales nieko nežinau, apart to, kad neapšiltintus kaminus ne tai,
kad valo, bet , sakyčiau net gręžia, kaip taisyklė „dideli ekonomistai“.