Tema: Re: Siltinimas polistirolu is vidaus
Autorius: Vaidas
Data: 2013-12-13 10:05:03
Na aš taip ir dariau - kokių 5cm pločio juosteles dėjau ant visų siūlių,
o tada ant viršaus armavimo tinkas su armavimo tinkleliu.

Čia buvo ir šotj temoj įdėjo žmogus kaip atrodo už polistirolo po 6
metų. Tai ten išvis apie drėgmės nepatekimą matyt nebuvo galvota ir
niekas nesupelijo po paprastu polistirolu, supelijo ties profiliais.

Tai matyt ir paprastas polistirolas tinka, nereikia to XPS.

Vaidas