Tema: Re: Siltinimas polistirolu is vidaus
Autorius: spakainas
Data: 2013-12-13 09:35:07
Na aš jį siūlau dėl to kad nebijo drėgmės, nereiks plėvelės, na nebent
tik ties siūlėm, kaip pats sakai (nors jis ten "išfrezuotas", turėtų
gerai susileist). Be to, jis gerokai tvirtesnis, ne taip apsidaužys
siena eksploatacijos eigoj. Dėl kainos - reikia žiūrėt ir skaičiuot, kas
ten gaunasi, man atrodo kad vistiek ten mizeris bus palyginus su visa
remonto sąmata, ne fabriko sienas juk dengsi, kiek ten to ploto?