Tema: Re: Nesudėtingu II-os grupės statiniu statybos leidimas
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2013-12-12 15:07:09
Aukstis nuo zemes pavirsiaus. O jei pavirsius nelygus tai nuo vidutinio
zemes pavirsiaus aukscio.

"Tomas"  wrote in message news:l8c8f2$k7s$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas iš tos pačios temos. II-os grupės nesudėtingas statinys turi
būti iki 80m² ploto. Kokio ploto? Bendrojo, užstatymo, ploto "brutto" ar
pan.? Pastato aukštis iki 8,5m. Aukštį nuo kur matuoti? Nuo žemės
paviršiaus ar nuo grindų?

Tomas