Tema: Re: Nesudetingu II-os grupes statiniu statybos leidimas
Autorius: Liveris
Data: 2013-12-12 13:17:20
Gal Øitas kaøkiek pades:
6. Asmenys, isigije megejiØko sodo teritorijoje sodo sklypa, nekeisdami
pagrindines tikslines øemes naudojimo paskirties, nuosavybes teise ar
kitomis teisemis valdomame sodo sklype gali statyti ar rekonstruoti:

1) Statybos istatymo nustatyta tvarka parenge projekta ir gave statybos
leidima, - viena vienbuti gyvenamaji nama ir viena jo priklausini. Nauji
pastatai gali buti statomi ne maøesniame kaip 0,04 ha sodo sklype.
Gyvenamieji namai ir ju priklausiniai turi buti projektuojami ir statomi
taip, kad neblogintu kaimyniniu sklypu savininku ir naudotoju salygu verstis
megejiØka sodininkyste;

2) be statybos leidimo - sodo nama, sodo baldus ir maøosios architekturos
bei smulkius rekreacines paskirties statinius (suolelius, sporto aikØteles,
øidinius, skulpturas, dekoratyvines tvoreles, lieptus ir kitus laikinuosius
statinius).

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=378411

Pats domiuosiu Øiais klausimais.