Tema: Re: Samsung saldytuvai ?
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-28 10:06:02
On 11/27/2013 10:57 PM, mindau wrote:
> AEG dar nepavede.. Electrolux kiek prasciau. Zanussi labai biudzetiniai.
> Bosch/Siemens dabar turkiski.. kaip ir neblogai padaryti, bet jausmas
> aplink juos jau kazkoks ne toks (bent jau man).
> Tie patys Samsung puse velnio.. nors man nepatinka tai, kad jie
> NoFrost'iniai.
> Su Snaige pastaruoju metu nesusiduriu kazkaip, anksciau buvo sudinos
> plastmases, bet visa kita ok. Dabar plastmases lyg ir sutvarke, kaip
> visa kita nzn.
> Su Whirlpool patirtis bloga.
> Ardo/Indesit nzn.. labai stengiuosi su jais nesusidurt.
> [...]

dekui uz review. dabar turiu 140 sharp'a, tai per mazas. siaip lyg ir
nieko - veikia, netriuksmauja, proto neknisa. su beko teko susidurti,
tai ispudziai labai nekokie, garsiai dirba labai, kazkoks durnas
ciurlenimo garsas.
preliminariai galvoju rinkis is liebher, samsung, sharp arba siemens.
bet jei sakai, kad net visokie atlant puse b veikia, tai gal tiesiog
paprasciau parasyt kokiu vengti - wirpul, visu italisku, o toliau pagal
grozi ir vidaus plastmases rinktis?