Tema: Re: Samsung saldytuvai ?
Autorius: mindau
Data: 2013-11-27 22:57:46
AEG dar nepavede.. Electrolux kiek prasciau. Zanussi labai biudzetiniai.
Bosch/Siemens dabar turkiski.. kaip ir neblogai padaryti, bet jausmas
aplink juos jau kazkoks ne toks (bent jau man).
Tie patys Samsung puse velnio.. nors man nepatinka tai, kad jie
NoFrost'iniai.
Su Snaige pastaruoju metu nesusiduriu kazkaip, anksciau buvo sudinos
plastmases, bet visa kita ok. Dabar plastmases lyg ir sutvarke, kaip
visa kita nzn.
Su Whirlpool patirtis bloga.
Ardo/Indesit nzn.. labai stengiuosi su jais nesusidurt.
Atlant'ai veikia kaip ir ok, nesiskundzia jais. Toks labai labai
biudzetinis variantas.
Beko/Blomberg is esmes tas pats tik skirtingom plastmasem. Veikia jie,
pernelyg jais nesiskundzia. Asmeniskai man nepatinka.
Dar yra tokie kinietiski Haier. Kol kas per "sviezi" jie, ner daug info.
Is pirmo zvilgsnio puse velnio..