Tema: Re: indaplove 45cm plocio
Autorius: Vaidas
Data: 2013-11-26 10:59:56
Man patinka įrankių (peiliai, šakutės) stalčiukas. Prabangiuose
modeliuose žiūrėjau, tai buvo ištisinis stalčius (gali guldyti).
Maniškiam siemense už 1.0kLt (reiškia lenkiškas ar koks ten) tas
stalčiukas siauras - mažai įrankių tegali suguldyti (tai kitus stačius
įkišu).

Bet va pigios indaplovės skleidžiamas triukšmas adekvatus kainai -
norėtųsi, kad būtų tyliau. Nors jei durys uždarytos, tai nesigirdi, bet
jei virtuvėje sėdi, tai jautresnei ausiai labai trukdo, nejautriai - nieko.

Visa kita nė man normaliai patarė, nė aš galiu pasakyti kas aktualu.

Vaidas