Tema: Re: indaplove 45cm plocio
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2013-11-26 10:16:48
Siemens kazkokia turiu, tai gal kokius trecius metus skalbia. Jokiu
priekaistu.
Siaip navarotu visokiu tai mazai reikia. 3 programu (60/50/40) per akis,
is ju naudojam tik 2, skalavimo dar nesam net naudoje :)
Manau geras navarotas ant grindu svieciantis LED (sito pas mane nera).
Laiko atidejima kartais naudojam: sukrauni vakare ir kad neuzmirst
uzdedi, kad ryte pradetu skalbt.
Dar gerai kad elektroniskai rodo, kad baigesi druska ir blizgiklis.

O siaip indaplove tai man vienas is geriausiu pirkiniu apskritai. Labai
palengvina buiti.