Tema: Re: D 1.5m sulinio kasimas rankiniu būdu?
Autorius: Darius-B
Data: 2013-11-25 23:31:39
As tavo vietoje is karto kaimyno sklype normalu sulini padaryciau, nuvesciau
koki 160 vamzdi ir varyciau ten visa shuda ir zinotu padla kas yra kaimynas
ir kam ble praeinant nusilenkti reikia:)

"Dizzy"  wrote in message news:l70e4o$pbv$1@trimpas.omnitel.net...

aš mąstau apie papildoma infiltracijai, o tai dabartinis 2x1.5 + 10m kokoso
nespėja sugerti, jei orai pažliunga (gruntas priemolis), tenka karts nuo
karto į kaimyno sklypą išpompuoti vandenį. O gerbūvis sutvarkytas.
Traktoriui ne problema privažiuoti (1m nuo tvoros-privažiavimo), bet va kad
jie išraus 4x4m pločio...
1m žiedą kasiau, bet galvojau 1.5m jau reiktų tada labai daug pagalbininkų,
kad nuleisti?

"Arun@sUser"  wrote in message news:l6tpk8$4ml$1@trimpas.omnitel.net...

Kuo svorio daugiau, tuo geriau lenda. Reikia tik, kad neapsiurbtu koks
molis. Kaime, maciau vis smelio pakrasciais dapylinejo, bet ten ta smeli is
kitos vietos buvo galima imt, pirkti jau brangiau sulinys gaunasi. O siaip,
jis byra ten po truputi zemyn kartu su smenganciais ziedais ir neduoda
uzsispausti. Blogiau, kai perekasajobina ne vertikaliai ziedus, tobish,
sulinys link Pizos boksto kai pasidaro panasus, tada gali ir sustoti vandens
nepasiekes.