Tema: Re: D 1.5m sulinio kasimas rankiniu būdu?
Autorius: Gediminas
Data: 2013-11-24 22:04:34
Jo melstis, kad ant uolos neuzsiraut. Greitai dirbti, kad aplinkui zeme
nespetu susigulet ir uzspausti sachtos. Gal dar nuo grunto tipo priklauso.

O ant virsaus uzmesti zieda rankom nesunku. Reik padet pagali ir versti,
nieks neskyla. As pats esu du po 2m D suleides. 1.5T svorio. Sunkiausia
buvo atsiridenti iki vietos. Kasiau neskubedamas vakarais. Gruntas
molis. Tai ant galo reikejo paprakaituot, kad eitu savo svoriu. Trecias
tikriausiai nebutu sulindes.

Kieme yra 20m gylio, 1m D sachta. Va kaip ja iskase tai sunkiai
isivaizduoju. Bet padare, speju rankom.

---