Tema: Re: Padėkit boilerį išsirinkt DRAŽICE ar NIBE-BIAWAR
Autorius: Statybininks
Data: 2013-11-22 12:37:00
1.33*30= 40kwh, kas dujomis yra 5kubai * 2.09; 30lt tai cia kosmosas
visiskas (bet labiau tiketina, kad neteisingai skaiciuoji), nenaudojant
vandens; cia yra seimu kurie dujomis sildant apskritai isleidzia kokia 60lt,
naudojant karsta vandeni; pas mus 4asmenu seima vasara apie 40m3 iseina,
rudeni ziema daugiau (nes vanduo sildomas ne nuo +17/18 o nuo kokiu +4/5)

be to nebutinai boileris laikyti ant max visa para, pilnai uztenka keliu
intervalu, pavyzdziui 6-9h 12-14h 18 - 23h (cia del galimo maudymosi
vonioje, nes issileidzia visas boileris ir sekanciam neuztektu vandens, jei
ne iskart sildysi), tada nuostoliai nesieks ir 1kwh/para