Tema: Re: Padėkit boilerį išsirinkt DRAŽICE ar NIBE-BIAWAR
Autorius: MS
Data: 2013-11-22 11:15:23
mano galva pardavėjas pamiršo esminį momentą renkantis boilerį - šiluminius nuostolius. Pas mane stovi kažkas panašaus į pirmą varinatą. Nuostoliai per parą kažkur sudaro 2KWh. Maždaug puse metų vandenį šildau elektra, tai nuostoliai per metus susidaro kokia 200Lt. Gali gautis kad labiau apsimoka imti brangesnį, bet geriau izoliuotą boilerį.

Pardavėjo komentarai tai tokie "įdomūs" :)