Tema: Re: req: Virsitampio ribotuvas
Autorius: niu
Data: 2009-05-06 14:02:11
T:) rašė:
> kiek domejausi, tai turi buti visas eiliskumas sudeliotas A-B-C ir jei reikia dar D. Jei busti tik C, nieko nesaugos, nes kiekvienas apsaugos lygis nurezia virsutine riba, tad jei bus c jis suveiks tik sao ribose, o didzioji virsitampio nukeliaus toliau. Bent jau man taip aiskino. Del sventos ramybe isidejau integruota B-C ir tikuosi, kad tinkluose yra A, arba gyvenime neprireiks :)
>
> T:)

nu A tu nikaip neipirksi.. B+C butu pageidautinas minimus, su savias nuansiais., kuriu paprastai

negeciau paaiskinti. reliai reiktu dar ir D kategorijos prie pat imtuvo ypac to kur jautir

elektronika.. rekomenduoju kreiptis i schneider electric firma, jie gal ir neparduoda pigiausiu

sprendimu bet apie virsitampius juju seminaras buvo idomiausias..