Tema: Re: req: Virsitampio ribotuvas
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-06 13:49:32
kiek domejausi, tai turi buti visas eiliskumas sudeliotas A-B-C ir jei reikia dar D. Jei busti tik C, nieko nesaugos, nes kiekvienas apsaugos lygis nurezia virsutine riba, tad jei bus c jis suveiks tik sao ribose, o didzioji virsitampio nukeliaus toliau. Bent jau man taip aiskino. Del sventos ramybe isidejau integruota B-C ir tikuosi, kad tinkluose yra A, arba gyvenime neprireiks :)

T:)