Tema: Re: Gipsas/itempiamos lubos?!
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2013-11-18 10:19:01
pasisnekek tiesiai su gamintojais nuejes pas juos i kontoras, jie
dazniausiai turi pas save isirenge ir parodys visokiu pavyzdziu

tavo atveju reiketu tik nusprest kur kabinsi sviestuvus, nes tas vietas
paruosia is anksto

mes buvom sumaste darytis, ale zmona ikalbeta apdailininko nusprende, kad
rotbandu lygint luba bus pigiau. Gavosi brangiau..

--
eM