Tema: Re: Gipsas/itempiamos lubos?!
Autorius: finito
Data: 2013-11-18 08:29:28
nelabai populiaru namams, ibo tos lubos ganetinai blizgios, tai biski manau
vyrauja interjere. be to nuo oro gusiu virpuliuoja, tai irgi toks
"nekomfortas", jausmas kaip vandenyne. su sviestuvu kabinimu irgi tam tikri
niuansai. O ir kaina jei palyginsi su gipso + dazymo tai nelabai ka
skiriasi, bent jau buvo taip pries 2 metus, nudienos situacijos nezinau.
kiek kvadratas itempiamu kainuoja?

pliusas tik nebent tame kad greitai padaroma.