Tema: Re: stogo dangos bûklës ávertinimas
Autorius: Vaidas
Data: 2013-11-12 17:00:47
Šiaip klausiau kaip atpažinti stogo dangos susidėvėjimą, o ne "kaip man
dangos nekeisti".

Bet kad jau parūpo - mastika tepu pats (nes kaimynams pofig, gyvenu
viršuj), prieš žiemą stogo prižiūrėtojas pateplioja. O jei paklausimas
"ar tikrai to reikia" yra progreso stabdymas, tai užjaučiu tavo
pakantumą. Siūlau neplėtoti progreso stabdymo temos, nes man reiktų
valandą rašyti apie situaciją, o tau pusvalandį skaityti, o tai prasmės
nekeičia.

Vaidas