Tema: Re: stogo dangos būklės įvertinimas
Autorius: upskaskykas
Data: 2013-11-12 15:55:24
Gal zmogus pasidares neseniai remonta ir jam nepatinka zaisti vabank t.y. si
menesi prades sunktis pro lubas ar neprades.
Aiskiai parasei "vietomis raukšlės, pavasarį vis po kelis įtrūkimus
atrandama (jie užtepami kažkokia mastika)".

Kas ta mastika tepa? jauciu nichuja ne tu, nes tau NERUPI ar jam prades
sunktis, todel zmogelis pats tepa ir jam seniai dapiso spresti vienam viso
inkilo problemas.

Kaip nekenciu tokiu zanudu kurie taupo lita kitu saskaita ir stabdo
progresa.

P.S. issiliejau, nes man tenka kovot su tokiais taupikliais.