Tema: Re: LED (E27 GU5.3) namams - kas naujo šviežio rekomenduotina?
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-11-05 23:41:36
bbž, aš tai kaip ir norėčiau tų 71W - gal neseniai atsiradę, kad šiaip
nehadaviakas - bet šviest turi įspūdingai :)

O vat kas link 520, tai su aukščiu ir bėda. Tie Philip'ai su aktyviu
aušinimu gal variantas, bet o tačiau klausimas kiek laiko jie nezirs ir
kaina gi labai neskani. Kas link kitaiskų - ten visur pizdiožas su
vatais, su spalva, CRI tragiškas.