Tema: Re: LED (E27 GU5.3) namams - kas naujo
Autorius: DasI
Data: 2013-11-05 11:41:04
On Tue, 05 Nov 2013 11:25:22 +0200, Dainiushas wrote:

> 12V trumpas ir storas, t.y. mechaniškai daug atsparesnis siūlas, kurį
> galima daugiau kaitint neprarandant resurso.
Nu tchia zhinoma logishka. Bet ytariu shviesos kiekis vistiek nuo
gamintojo priklauso. Taigi idomu kiek tipishkas(normalaus gamintojo) 12V
35W halogenas duoda liumenu. Amazone viena radau koky taij nouneima, kur
duomenys bent kazkokie patiekti, rasho 525Lm. Taigi visai sulyginama su
teisingu 6W LED.

> Kad trijuose kvadratuose buvo tamsu nuo 200W halogenų - konkretus
> pizdiožas, kažkas buvo negerai. Kad ir, per maža maitinimo įtampa -
> netikę maitinimo šaltiniai, arba ploni ilgi laidai iki jų. Arba aukštis
> skiriasi. Arba kaip sienos atspindi šviesą.
Tikrai nepezdiozhas, vis kas ten buvo gerai ir ytampa gera, ir
ishdestymas lubose auktai vienodas - gal tik patys shviestuvai(buvo ne
remeliai) nebaisiai vyke.