Tema: Re: ciuzinys
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-26 19:58:40
On 2013.10.26 18:43, monaxas wrote:
> Pirkau Gemegos spyruoklini. Nu ten Pocket spyruokles + HR porolonas.
> Po pirmos nakties ispudis, tai kaip turistiake ant zemes pamiegojus.
> Dabar pripratau, guodziu save, kad sveika, bet kokio tai pojucio
> "miegoti debesyse" nera.
> Gal del to, kad as labai lengvas (:
>
> Nu zodziu, miegotojos svoris turi irgi reiksmes - lengvesniems reik
> minkstesnis, sunkesniems kietesnis ciuzinys.

nu man kietesni lygtais patinka, kur neikrenti i tavo pamineta 'debesi'.
t.y. patinka kai virsutinis sluoksnis minkstas, o pats ciuzinys neidumba
smarkiai. tai nzn, kokie ciuziniai atitinka tokius poreikius.
lateksiniai atseit ant bangos, tipo geriausi, bet labai nemazai randu
atsiliepimu, kad turi spec. kvapa pastoviai ir kad ora blogai
praleidzia, vasara karsta, kunas prakaituoja. o as megstu megot vesiai.
itariu irgi gemegos spyruoklini pirksciu ir ziuresiu kas is to gausis.
nu arba lono analoga kokinors.