Tema: Re: ciuzinys
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-26 15:07:24
On 2013.10.26 14:59, Sigitas wrote:
> Pamėgink pagulėti ant vandens čiužinio. Geriausiai prie figūros prisitaiko.

gal ir nieko pasiulymas, bent jau pabandyti :)
pats esi gal bandes? man is kart iskilo klausimas - dvigulio ciuzinio
atveju, yra kazkas numatyta, kad vienas kitam netrugdytu? ta prasme kad
vienam vartantis 'nebanguotu' visa lova kaip seno spyruoklinio ciuzinio
atveju? arba jei vienas sunkesnis uz kita, nebus taip, kad tas
lengvesnis 'riedes i duobe' ? :)