Tema: Re: lova spintoje
Autorius: 911
Data: 2013-10-25 12:34:34
tai kas tau ka atsakinejo ka siule ar klause? ir kas cia susireiksmines?
pakomentavau debilizma: hatoj - lova spintoj. tai gal tada dar kodine spyna ir vamzdis siuklsem kad is antro auksto nereiktu nest i pirma :D totaliai absurdiskas sprendimas ir absoliuciai netam skirtas daigtas.
ir net ne y tavo posta.
debilai vaikosi SMARTFONU ;), nereikia niekur eit, aciu kad rupiniesi.