Tema: Re: lova spintoje
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-24 23:37:48
On 2013.10.24 22:56, 911 wrote:
> tai kiek tas reikalas buna?
> tai visai jau taip nera sveciu namie kur paguldyt svetainej ant sofkutes ar ant ciuzinio? pirkt montuot kazkokias debiliskas spintas cia gaunasi ekonomiskiua? :DDDD

ko tu toks pastoviai uzsiparines ir nepatenkintas kitu kitokiu paziuriu?
taip sunku susitaikyt su tuo, kad ne visiem tas pats tinka ir patinka?
man pvz toks dalykas kaip isskleidziama sofa isvis nesuprantamas, nei
sedet nei gulet patogu nei atrodo gerai nei isvis is jos tolko yra.
pripuciami ciuziniai ir 'raskladuskes' - irgi ne sprendimas. ar
pakeliamos lovos yra sprendimas - nzn, kolkas atrodo idomiai. o tau vat
garantuotai iskarto nesamone - nors garantuoju, nei turejes nei salia
stovejes tokios neesi. as cia klausiu, jei nepastebejai. o as
pastebejau, kad tu dazniausiai rasai, kai visiskai neturi ka, bent jau i
tema. demesio truksta?