Tema: Re: propilenglikolis saules kolektoriam
Autorius: Signalizacija
Data: 2013-10-25 07:38:15
Na tai jau taip. Finale uz sistemos isplovima nesumokejo, chebra
apsidziauge - ner $ ner garantijos, o kas ten zino kiek sistema
sugrauzta. Bendroj to objekto samatoj tie keli tukstaciai euru sudaro
nykstama procentuka.
O taupytojas net neaisku ka ziema darys, paaskinus vietinimas kame
reikalas panasu, kad jo niekas nebeaptarnaus