Tema: Re: propilenglikolis saules kolektoriam
Autorius: Sail
Data: 2013-10-17 20:12:28
Va dekui uz ideja, pats nesugavojau, nors butelius su karbidu sprogdindavom
vaikystej ir vanens raketas leisdavom.

Uzvarai slegi, apverti ir subega.

Gaila mano atvejui netiks, dalis kolektoriaus tai skardiniai radiatoriai. Is
ju neispusiu, burbuliuos kaip vyno gaminimo aparate ir tiek ziniu.
Bet glikoliui supilti gal ir pasidarysiu panasu.