Tema: Re: neržaveikė ir kampinis šlifuoklis =?
Autorius: svk
Data: 2013-10-20 17:20:23
pažiūrėsim - jau nupjoviau su inox diskeliu.

"Tomas"  parašė naujienų news:l3usau$cr6$1@trimpas.omnitel.net...

Ten jei ir atsikaitins / ishdegs nuo bulgarkes - tik koks 1 mm nuo pjuvio,
imho px. Tik po kokio 2000 metu archeologai nustebs surade, blee, metalas -
zhvaigdzhiu ultra cosmo superstrong, bet vat zhek truputi jau pradejo
kirmyti.