Tema: Re: neržaveikė ir kampinis šlifuoklis =?
Autorius: svk
Data: 2013-10-18 15:24:25
Būtent - įdėklas.
Aišku trumpinsiu / pjausiu tai pravalos reviziją, tad nieko ten baisaus jei
jis užsimanys po to kiek parūdyti - bala nematė - bus paslėpta už durelių.

"Tomas"  parašė naujienų news:l3qkbb$mih$1@trimpas.omnitel.net...

Cia indeklas? Yra skardos zhirkles, kurios dirba kaip "zhandikaulis" ir
ishkirpineja siaura ~ 1mm juostele, skarda nesilanksto. Su jomis patogu
indekla karpyt bet kokia kryptim, galima ir posukius daryt. Bet jei
imurytas, turbut neapeisi.