Tema: Re: Suktuvas-gręžtuvas
Autorius: svk
Data: 2013-10-03 00:39:59
Nepirk skill suktuvų (kitų įrankių iš jų turiu ir kaip ir ok).
Buvau įsigijęs kažkada, lygiagrečiai turėjau ir makita, tik pastarosios
akumai mirinėjo jau. Tai net su mirštančiais akumais makita yra daug geriau
nei Skill'as. Palauk kokios akcijos ir už nebrangiai geriau pasiimk makita
su seno tipo akumais 2 ar net 3 vnt ir kelis metus galėsi naudotis
nesukdamas galvos.

"as"  parašė naujienų news:l2gign$8p7$1@trimpas.omnitel.net...

Aš ne profas. Kažkaip nesinori labai daug investuoti į daiktą, kurį naudosi
kelis kartus per mėn., įsukti vieną kitą varžtą ar išgręžti skylę. Iš vis
pirkčiau ne akumuliatorinį suktuvą-gręžtuvą, bet radau tik Skil 6223. Ar kas
esat bandęs?

"Pjero"  wrote in message news:l2gfpo$6e6$1@trimpas.omnitel.net...

profai dirba su Makita, DeWalt.

snobai - Hilti :)