Tema: Re: Granules kaunas
Autorius: xas
Data: 2013-10-01 13:07:11
na cia situacija siemet neeiline. siaip pirkdavau is anskto. siemet kaip
visada susiskambinau su nuolatiniu pardaveju liepa ir uzsakiau, kad
atveztu rugpjuti. is pradziu priezastys skambejo pateisinamai
(atostogos, liga ir pan.) nu kam nepasitaiko. bet kai jau uzkniso
visiskai i rneatveze iki dabar, o dar uzgiedojo, kad uz liepos men kaina
nevez, nors patys kalti tai teko pasiust nx. dabar is principo is ten
nepirksiu.