Tema: Re: Siemens skalbimo masinos - kraunamos is virsaus
Autorius: kaiser
Data: 2013-09-30 09:24:01
Pas tėvus Whirpool iš viršaus kraunama. Pirkta prieš ~10 metų, bet kartą
ar du jau buvo programatorius remontuotas. Whirpool serviso meistriukas
man pasakojo kad tėvų skalbyklė surinkta Lenkijoje (pirmas modelio
numerio skaitmuo 2), o buvo taip pat vizualiai atrodantis modelis iš
labiau į vakarus esančios šalies, jau nepamenu kokios (pirmas modelio
numerio skaitmuo berods 6). Su jais, pasak meistro, problemų juntamai
mažiau.
Bet kuriuo atveju, anot jo, net lenkiškas Whirpool'as geriau nei visokie
biudžetiniai LG, kur išardęs varžto į tą pačią neįsuksi, nes plastmasė
trupa. Teisybės dėlei reikia pasakyti kad pokalbis vyko prieš kokius 7
metus.

P.S. jau labai senai iš "kišenės" pilnai neišplauna skalbimo miltelių ir
minkštiklio, todėl milteliai pilami tiesiai į būgną.

--
kaiser